20 Jan 2019

Gula Murah RM2.50 Sekilo Dari HMG

Dapatkan Gula Murah RM2.50 Per Kilogram Direct Dari Syarikat Pengimport Gula HMG


Gula merupakan suatu bahan makanan yang wajib ada di setap rumah juga tempat tempat yang menjual makanan dan minuman seperti restoran dan kedai makan. Hampir setiap makanan dan minuman yang ingin di hasilkan memerlukan gula untuk melengkapkan penyediaan makanan atau minuman tersebut.

Kenaikan harga gula memberikan kesan yang besar terhadap kos sara hidup ataupun kenaikan atau penurunan harga gula hanya sedikit untuk per Kilogram. Ini kerana ianya akan mempengaruhi harga jualan makanan dan minuman.

Kali terakhir penetapan harga jualan untuk Gula (gula kasar) yang di tetapkan oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) adalah RM2.85 sekilogram untuk gula kasar dan RM2.95 untuk gula halus pada September 2018.

Tawaran Gula RM2.50 Per Kilogram Dari Harbour Malaysia Group (HMG)

Harbour Malaysia Trading Sdn. Bhd., kumpulan syarikat Harbour Malaysia Group yang memiliki AP import Eksport Gula putih yang sah menawarkan harga julana gula pada harga RM2.50 Per Kilogram untuk ahli Harbour Malaysia Group (HMG). Penjimatan sebanyak RM0.35 Per Kilogram dari harga semasa.

Walaubagaimanapun, harga ini hanya untuk ahli HMG dan minima pembelian adalah sebanyak 50KG.
Kaedah pembayaran adalah melalui pemotongan E-Cash.

Dengan menjadi ahli Harbour Malaysia Group (HMG), anda bukan sahaja mampu mendapatkan harga pembelian gula pada harga RM2.50 Sekilogram, anda juga dapat menjana pendapatan pasif 

Sekiranya anda telah menjadi ahli Harbour Malaysia Group (HMG),
anda boleh membuat tempahan pembelian gula disini.
Jika belum menjadi ahli HMG, dan ingin mendaftar sebagai ahli, anda boleh mendaftar disini.

Share:

Peluang Pelaburan HMG